Aaaha MAMMA MIA!

Chiaao! idag red jag med mirre... jag fick rida mynta men det hände en sak!!  jag börja trava sen POFF hon skenade iväg med mig jag börja skrika HJÄLLPPPP AAH men sen efter 5 varv genom hela ridhuset stoppa mirre henne!! så conelia är min föralltid änddååå! och ímorgon är de lova haha
ja har Lov påsklov snart blir det väl sommarlov då ska mirre med till grönan HAHA XD fett kul
vi ska åka typ alla banor hihih! Nehe nu ska jag städa rumme och plata håret eftersom ja har duscha :(

Bay bay gummibanan :D


En sång till en i himlen RIP......

Jag gråter när ja hör den.... men har aldrig sett... jag önska att ja han träffa dig.. Men du är saknad av alla i din familj<3 Kraam din ängel

Dancee floor baaaib..


Påsken hos pappa

Chiao! jag ska fira påsken hos min pappa! Det ska bli hur kul som helst!! I påsk kommer
jag inte gå påsk kärring utan vara med Loke och busa ;) längtar redan till påsk..
Mycket godis mm det ska bli gott!

Hur gammla..

Chiaao! idag vill ja veta hur gammla ni är som läser min blogg och hur många bloggläsare
jag har så skicka bara in på kommentarer!

Kamera ska HA!



Så himla snygg snälla pappa :D köp en HAHA XD


Skötar Skötare VA?????

Chiiao! Idag var vi i kyrkan med skolan BLÄ! efter vi hade varit där drog jag och Mirre till Linda och sköte om
våra hästar asso Lindaas! Men vi kommer bli skötare till dem :D imorgon ska vi dit igen då ska vi rida!
Här kommer bilder på mig och Conelia världens bästa häst bättre än ( BREDA)

PUSS MWAA <3

HAHA XD

Mynta mirres sköt-häst

Kraam ellieh♥eriksson


Spruta mot......... Drifteri kikhosta och stelkramp


Häftiga bilder!!


Haha från min mobil .D




Kraam

Chiiaoo my head is......

Chiao! Idag har jag varit i skolan ;o) Anja still sick for this week to ;o( ! Så vi får ha vissa andra
 : 3 ) idag var jag med Julia och mirre julia och jag varit inte direkt så himla länge men!
Sen kom mirre ! då blev de en jädrans fart och LIV! så vi balbblar på all the time <3
Vi gick till lillan köpte en macka och käkade gott! sen gick vi väl hem till mig och spelade
dator! Nu sitter jag ensam här vid min datorn och gör inte ett piss ju bloggar och
Lyssnar på Sofijah :D här kommer en bild på mig och mirre när vi käkar macka!


En liten puss blev det inte.... HAHA XD





Natti natti alla läsare!

Jaghapp har ni sett min nya TEXT som kallad på min blogg just nu håller jag på med min rubrik men aja godnatt n
nu!'

Veckans blogg

Är.........

djurbecka.blogg.se

_________________


Imalikeemme.blogg.se

_________________

Gsutafssonfjor.blogg.se


Grattis!


Hon är inte fin i munnen men HON ÄGER / DAGENS LÅT


En låt till min Philip A) och Herki o Herku <33


Shena

Shena! det var länge sedan! jag har inte orkat att skriva desutom var jag på landet två dar!Japp men nu är jag här. nu kommer jag varje dag skriva på som sjutton men jag börjar med torsdag nu :D i torsdags red jag på Breda MY FAVORITE hon är ju fan bäst! Miranda fick ha Giovanna HAHA jag bara gled förbi med världens bästa häst! ;) i fredags åkte vi till landet HIHI där Gjorde vi typ inge så ja hoppar fredagen nu! I lördags fyllde Thomas år mamma och jag satte upp ballonger i taket sen när Thomas kom hem från jobbet tog vi en fika för att fira honom vi drack påskmust och åt tårta och bullar och massor med skräpmat HAHA! idag åkte mamma och jag hem så nu ligger mamma i soffan och vilar och jag PLAY COMPUTER GAMES så här kommer lite bilder på hur vår ridklubb ser ut från torsdags!

Grey cliff


Kanske kmr nån bild sen orkar inte ladda upp pga JOBBIGT



kraam

Gullepluttar BABYS

' Aaah ;o)

Förlåt men men!!

Shena! orkade inte skriva igår så skrev inget! Idag har jag varit med Alice vi red Amanda red Brownie!
Jag och alice Red Törnrosa det kommer bilder imorgon! Idag har vi väl inte
gjort så mycket mer men Hejrå

XOXO ellieh

Dagens låt!


Här kommer lite bilder on mee ;)


Haha kritt vitt men ja ska iaf till spanien i september HAHA

O den sista bilden

Trååk

Shena! världens värdelösaste dag. Flera jävla timmar i onödan :( Idag hadde vi jumpa hela dagen så tråk.
Vill sitta hemma och göra roliga saker istället.Ni har väl märkt min design! eller? Idag var jag ochså
med mirre! vi gjorde inte så mycket faktiskt blev bara en slapp-dag...
Men sen precis innan hon skulle gå tog vi lite roliga bilder ;o) Men dem kommer lite senare...
Ihelgen har jag varit hos min pappa.. jag kanske inte har skrivit så himla mycket sedan dess men
de var bara för ja ville ju umgås med dem... Här kommer iaf.... bilder på Loke världens bästa Loke ochså!..



Har lust att lägga ut massa bilder på honom men har för många

Kraam kraam

HAHA XD BRÖSTCHOCK I WIPEOUT!


Godmorgon!

Shena! igår köpte jag ett skärp skit snyggt!! Och ett par byxor kortbyxor asso tryck av
hellokitty! Åsso fick Loke lite ochså! ni kan titta vad de är för byxor på evamarieflink.webblogg.se
Här kommer några bilder som Eva tog på vägen!

Hehe titta inte på mig :s

Jag drar vagnen!

Kraamar ellieh♥eriksson♥


Orkade inte!

Shena nu är jag hos pappa! Jag orkade inte skriva nåt igår eftersom ibland blir det bara så. Nu hinner jag inte
skriva mera bara föratt jag har inte gjrt nåt nu men ja skriver lite senare för snart ska Ja Eva o Loke
ska gå och kika lite på stan

Kraamar ellieh♥eriksson


Dagens låt!

En till bara snälla Eva simons Silly boy Eric Saàde Manboy Kraamar ellieh

Veckans blogg börjar nu istället för dagens sötis!


Tandläkarn & Lindex...

Shena! har typ inte skrivit något idag förlåt men hade ganska många saker att göra! Men nu är jag här
iaf! Idag har jag varit hos tandläkarn Jippie NOT! dem skulle bara undersöka mina tänder inte borra eller
nåt iaf.. Har bra tänder HIHI! När jag väl var där inne så skulle dem sätta någon olja på mina tänder Aaah
UCSH vad äckligt det smakade bläää!! Så när det sa att jag liksom kunde stänga min mun så hade jag den ändå öppen liksom HALLÅ elin har du somnat Hihih konstigt så jag gick runt med en öppen mun ELIN PINSAMT LIKSOM!
Sen har jag varit på Lindex och köpt acessoarer och Kläder här kommer den så titta med öppna ögon nu!

Väska från Lindex finns bland annat på cocco.se

Stor Rosa rosett från lindex bla.. cocco.se

Liten svart rosett från cocco.se

Svart punkig rosett från lindex

Tröja randig Lindex..

Kraamar ellieh♥eriksson


Dagens låt!

Im not pop im hipop Lazee!

OBS! BLÄDDRA INTE NER NI SOM ÄR KÄNSLIGA FÖR BLOD!

Shena! idag var jag och Mirre! Vi har en klubb koja och när jag och hon hade pratat en stund (IDAG) vid kojan
så skriker jag EN DÖD FÅGEL AAAH! ÄCKLIGT vi sprang fram och tittade på den sedan vrider jag huvudet!
Då ser jag hår rester jag börjar följa håret AAAhh ett dödt rådjur ochså man såg revbenen och ögat hade ploppat ut här kommer bilder BLÄDDRA INTE NER NI SOM ÄR  KÄNSLIGA IAF!!

Fågeln Blää!

Rådjuret Aaah äckligt va??

kraaamar ellieh♥eriksson

Nu är vi tajta!


Kort dag!

Shena! idag har jag varit i skolan :) skönt men ändå jobbigt efter helgen sådär. Idag slutade 12:40 eftersom
vår jumpa lärare hade blivit sjuk Haha! Skönt! Jag var med Miranda idag har saknat henne.
Att va med vi hittar ju på så bra grejer :) Idag klippte Miranda sig HAHA jätte fint blev det
Här kommer bilder på När frisören klipper MOHAHAHA ;O)

Nu klipper hon sig!

Resultatet Haaha gumman va fin du blev!

Kraamar ellieh♥eriksson

Sjuk;(

Shena bloggen! idag är jag sjuk :( det är mina ögon som strular hela tiden ;( 
eller min nacke jag har inte hunnit fixat allt på min blogg men är snart färdig!
Just nu har jag nästäppa och ont i halsen värsta slemproppen :(  och huvet som vanligt
Här kommer bilder på mej och min bästis Kraam..


Bästis har du ramlat nu igen Hmm....

Jag hehe ;o)

Teess åt vänster jag åt höger elr venne??


Kraamar ellieh♥eriksson


För idag


Hej bloggen!

Shena bloggen! Jag har gjort en ny blogg min gamla hette ellieheriksson.blogg.se men nu är den borta!
Tänkte bara säga att jag skriver varje dag 5gg om dagen desutom och jag har dagens låt och dagens sötis varanan dag Här kommer lite om mej! Jag heter Elin och är 10år gammal och mina intressen är hästar och
mode :o)

Kraamar ellieh <33

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0