Godmorgon!

Chiao.... Idag har jag hunnit med massor! Jag vaknade cirka 8.. Och låg och drog mig en stund.
Sen satte jag mej vid datan och spela sedan lukta jag på mitt hår och titta på de i spegeln.
Blää vad flottigt jag gick och bada direkt då så nu luktar jag bra och har Lockigt hår :( Men jag ska
nog Låna Evas Plattång :D Mammsen kommer och hämtar mig cirka 5 och när vi kommer hem
då ska jag pröva mina nya kläder det kommer nog bilder på dem sedan när jag har fåt min kamera¨
eftersom det blir bättre bild med en 10 megapx kamera mot en mobil med 3.2 megapx kamera...
Nehe nu ska jag gå och spela..

Kram ellieh

Kommentarer
Postat av: Mia

förstår de mitt brukar ochså va så

2010-04-05 @ 11:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0